Isnin, 14 Januari 2013

Organisasi Pusat Sumber Ehsan

Assalamualaikum..huhu.. Nak post lagi nih, tapi kali ni nak post tentang tugasan yang di berikan oleh pengerusi Ehsan..Smua dah tau kan..Eh, lum tau lagi..Hah, baca kat tajuk entry nih.. Tu la tugasannya.. Baru jer hari nie dpt tugasan nak bentuk jawatankuasa Pusat Sumber Ehsan @ Bilik Serbaguna..fuh, banyak rupanya yg perlu di buat... mana taknya, baru tahun nie di wujudkan Pusat Sumber tu jd bnyk la keje nak kena wat...

Apapun aku tak kisah, sebab nih kan pengalaman.. Mana la tau kot2 di masa depan aku plak yg jd pengerusi Perpustakaan Negara...hahaha...(perassan sendiri akibat terlalu bnyak keja)..Tp memang bnyk la keja yang terpaksa aku lakukan..kang nih pun tgh siapkan jawatankuasa, perancangan jangka panjang dan macam2 lg la... Hah, tu jer la utk kali nih... Nak pnjang2 takut nnt korang plak yg b0ring kan.. K la, nak sambung balik wat keje nih.. d0aka semoga dapat siapkan smua keja nih yha...assalamualaikum..

1 ulasan:

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    BalasPadam