Khamis, 6 Disember 2012

Janji Ditepati atau Janji Dimungkiri?




Assalamualaikum...Buat semua rakan-rakan pembaca..Selamat pagi..! Mudah-mudahan di pagi yang indah ini menjadi titik permulaan bagi kita untuk berubah ke arah yang lebih baik lagi. Yang pasti perubahan kita itu mesti disandarkan pada niat yang satu iaitu niat lillahi taala yakni kerana Allah s.wt. Andai kata kita tersasar pada sandaran sebenar kita, jangan khuatir mintalah kekuatan pada Allah s.w.t agar sentiasa berada dalam landasan yang sebenarnya.Insya-allah.

Dah, cukup dah mukaddimah yang indah untuk kali ini. Jangan nak melebih pulak! (marah kat diri sendiri..hehe..kalau tidak panjang lagi tu). Hurm, sebenarnya untuk entry kali tak de la yang istimewa sangat. Saje jer bagi tajuk yang hangat sikit bertemakan dengan slogan PM kita iaitu "Janji Ditepati". Dah banyak dah usaha samaada pihak kerajaan atau pihak pembangkang lakukan dalam menghadapi pilihanraya akan datang. Eh, Eh, apa aku merepek ni!! X pasal2 pulak masuk dalam hal politik nie..Adeyyyss.. Kang nnt wat kenyataan palsu kang kena tangkap pulak, x ker naya tu..hehehe

Sebenarnya, aku tulis entry ni hanya nak bagi peringatan buat diri sendiri jer sebab banyak kot janji2 kosong aku kat blog nie yang belum aku tunaikan. Hari tu kata nak buat koleksi doa harian la, update blog selalu la dan macam2 lagi la janji aku tu.. Kang janji tu hanya tinggal janji jer..Huh, nyesal aku wat janji dulu. Bukannya apa, sibuk tu suda tentu bukan cuma yang menjadi masalah buat aku ialah bahan utk wat entry tu aku x tau nak wat apa.. Tu yang smpai skang blog nie asyik "out of date" jer.. Tapi, apapun insyaallah jika ada masa terluang dan jika Allah s.w.t masih berikan kudrat pada diri ini, akan ku cuba sedaya upaya untuk selalu meng"update"kan blog ni..Seh!! bukan janji ek tp insya-allah. 

Buat rakan2 yang selalu menyokong tanpa henti, saya ucapkan ribuan bahkan jutaan terima kasih buat kalian semua. Insya-allah, jika ada ilmu yang bermanfaat akan dikongsi buat santapan minda kita semua. Thank you oollZzz..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan