Rabu, 24 April 2019

I am BACK!!!

Assalamualaikum wbt...

Allahu akbar..Rasa mcm nak mengalir air mata nie bila tguk blog sendiri setelah berkurun lama x ambil peduli ttg blog sendiri..(jap2 nak nagis japp..huhuhuhu). Sungguh x sangka blog nie masi wujud sampai skrg..(ingatkan dah tedelete td..hahahaha)..Bila dilihat kembali blog rasa mcm nak hempuk diri sendiri pun ada..hemmm.. sbp dah lama dah x buat entry2 terbaru..

Start dari awal aku buat blog nie smpai laa aku "stop a while" but it is quite long i think dan baru sekarang aku update blog aku nie..Now its 2019!! 2019 deen!! what do you think??? hahahaha..gila lama aku menyepi kat blog aku nie..hahahaha

Sesuai dgn tajuk entry kali nie, i try to making comeback..cehhhh (mengada) hahahaha.. Daripada apa yg suda aku lalui seriously macam2 berlaku dalam hidup aku sepanjang aku x update blog nie.. Now i'm try to recall all my experience dan abadikan kat blog aku nie..In shaa Allah.. Buat masa nie still ini dlu ek sbp dalam aku menaip skrg nie time waktu keja..bila2 masa jer ada keja nak buat.. Nnt bila freetime aku akan kongsi semua apa yg aku lalui sepanjang aku x update blog nie..i try to remember it yaa..oke guys, see you in the next entry.. Aku cawww dlu..babai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan