Selasa, 20 September 2011

Malas Update..Hahaha..Hanya Kerana Si "Dia"..

Assalamualaikum..Hurm, lama dah x update agik blog nie..Nak tau sebabnyer..?? hah! tgok ler tajuk entry kali nie...hahaha...Sbnrnya bukan suka2 jer aku malas nak update blog nie tp aku punya kamera punya memory (cam na nak sebut nie, hentam jer la..hehehe) rusak ler.. Sdey tau..2 jer satu2nyer memory yang simpan banyak kenangan..Isk, isk, isk... Nie smua c Virus punya pasal la nie...X pasal2 lak nak wat penempatan kat aku punya memory nie..( yg faham ayat aku ok, yg x faham buat2 fham jer la ek ).. Kena kuar bajet agik nak format balik memory tu..Ish.. Jadi, aku nak minta maaf ler ngan kengkawan smua sbb x slalu update blog nie ek..Maaf erk......

Pergi kedai beli "curry"
I'm SORRY...


Bubye..(^_^)..Salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan