Selasa, 30 Ogos 2011

Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..


Assalamualaikum..Hari yang dinanti bagi seluruh umat Islam telah pun menjelma..Hari kemenangan dalam ketaatan menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan, hari kejayaan dalam mengawal dan menundukkan hawa nafsu, hari untuk kita mengucapkan kesyukuran atas nikmat yang diberikan oleh Allah yang Esa..

Syawal kini telah menjelang menandakan berlalunya hari-hari mulia Ramadhan membawa seribu satu makna dan keinsafan..Moga kita semua dipanjangkan umur untuk bertemu lagi pada Ramadhan akan datang..Insya-allah.. Terima kasih ya ALLAH atas segala kurniaanMu kepada kami semua...

Di kesempatan ini, saya empunya blog dengan rasa rendah hati memohon kemaafan kepada semua yang mengenali diri saya..Maaf zahir dan batin, minal aidil wal faizin.. Dari hujung rambut hingga hujung kaki..Maafkan segala kesilapan dan kesalahan saya selama ini sama ada sengaja atau tidak sengaja.. Khusus buat kedua ayahanda dan bonda, halalkan segala makan minum anakanda, dan juga kesalahan saya..Janji dah x nak degil agik..Ampunkan din, mak dan ayah..! Kepada atuk, nenek, kak long, abg ngah, adikku yang tercinta (Eka), abg ipar, mak su, dan anak buah yg tersayang, Nurhumairah Syafiqa, selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf sekali lagi semua..Sayaaang kamu semua..

Tidak lupa juga buat semua guru-guru yang telah mengajar saya (guru2 Sk dan Smk Pasir Putih Tawau) khususnya cikgu yang banyak menolong saya, Ustaz Johan, Ustazah Aisyah Awang Bakar, Cikgu Yusuf Mad Salam, Cikgu Jamil Hassan, Teacher Ros Suzana Shamsul Bahrin, Teacher Nuhayati Sadampali, Ustaz Saiful Bahri, Cikgu Arifa Kuraga dan semua guru2 yang banyak mendidik saya..Terima kasih, Syukran Jazilan..Salam Aidilfitri...

Buat rakan2 seangkatan sekolah dulu, anggota, kawan, teman yang mengenali saya, ex-student 5 Gemilang 2008, Icok, Zulkifli, Jahid, Herman, Fadli, Lelah, dan semua la..Maaf lau ada salah.. Dan kawan2 laen yang istimewa, Kaharuddin, Musliadi, Rahmansyah, Hariadi, Aslan, dan kwan yg x tersebut namanya ( sory lupa..hehehe)..Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Seterusnya buat rakan2 setugas di Pusat Bimbingan Akademik Ehsan teristimewa buat Puan Hjh Saleha Hj Senge sekeluarga, Cikgu Satuwo, Cikgu Rashid, Cikgu Rusli, Cikgu Sury, Cikgu Asmi, Cikgu Nahdira, Cikgu Fa'e, Cikgu Ida, Cikgu Junna dan Cikgu Ranie serta ex-cikgu, Cikgu Ramalan, Cikgu Irani, Cikgu Mazni, Cikgu Linda, Cikgu Era..Salam Satu Syawal, maaf seikhlas hati lau ada terkasar bahasa, terlanjur ckp, dan segala ter la..Maaf ek.. Buat pelajar2 yg dikasihi khususnya pelajar Tingkatan Satu, Sapwan, Atiqah, Asyiqin, Emilinda, Jumilah, Nuremysyazlyn, Nuranisah, Jumarni, Nurzalfarini, Irmawati, Sulkifli, Asmad, Wahyu, Shahrul, Azlan, Randi, M.Ridwan dan pelajar2 lain, Nurul Izzah, M.Ridwan, dan semua la..Raya jemputla datang umah..Maaf lau cikgu ada salah..

Yang terakhir buat kawan2 sekampung, Adi, Ijal, Acok, Norman, Ali, Syahrul, Salas, Joe, Asmik, dan semua kawan2 kat kampung..Selamat Hari Raya Aidilfitri..Dan buat insan yang pernah terluka kerana keterlampauan saya, saya seikhlas hati meminta maaf atas semua yang berlaku..Maafkan saya walaupun mungkin amat sukar untuk dimaafkan.. Last sekali, buat semua kawan yang selalu lawat blog saya, terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih atas sokongannya dan ucapan dari hati nurani, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.. Terima kasih semua


_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?529efe8f07411942802a3f7960ed3503

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?529efe8f07411942802a3f7960ed3503

2 ulasan:

  1. Assalam.... Selamat Ari raya MAaf Zahir BAtin.....huhuhu.... o-o erkkkkk..... ada tak duit raya.... huhuhuhu

    BalasPadam
  2. Wassalam..Salam Aidilfitri gak..Maaf Zahir dan Batin..hehehe..xleh, org dewasa mana leh bagi duit rayer dah..lau kanak2 td bleh la...hahaha

    BalasPadam