Sabtu, 4 September 2010

Assalamualaikum....huh, penat lar time2 pose cam nie...Erm, maafler korang bru time nie aku post new entry coz ndak tau ler semenjak dua menjak nie aku sentiasa bizy memanjang...Pekena lagi ngan keja..adoiiii...memang bizy lar...sampai blog aku nie ntah cam na uda...dah x mcm blog kan..hehehe..lagipun akupun bru jer nie menjejakkan kaki kat alam blog nie...jd, serba tak tahu ler...stakat sikit2 tu boleh lar...lgipun tjuan aku wujudkan blog nie adalah semata2 untuk berkongsi cerita ngan korang semua...cerita yang macammana korang tunggu erk pada new entry yang akan datang.. kali nie x boleh lar coz kang nie masih bizi lagi (kot)... Insya-allah, lau ada masa aku akan postkan citer2 bru untuk korang ek...Erm, tu jer la utuk ari nie ek...Bye korang....Assalamualaikum.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan